dissabte, 3 de gener del 2009

Moment invisible

He trobat un moment,
diferent.

En tinc de tots colors:
de nostàlgics, sempre me'n ve algun,
de brillants, en vénen més dels que em mereixo
d'intensos, en van arribant a la mesura justa
d'alegres, cada dia algun
de feliços, no en deixo escapar cap
de tristos, els aprofito tan bé com puc
d'enyorats, m'hi deixo gronxar que també m'agrada
de càlids, per posar-m'hi ben còmoda
i de freds per poder-me abrigar.

I ara tinc l'invisible,
em sembla un moment poètic,
per omplir-me de misteri,
d'incertesa, d'il·lusió.

19 comentaris:

  1. Això de col·leccionar moments t'ha portat el mestratge suficient per analitzar-los tots. I gaudir-los...

    ResponElimina
  2. Ja tens un altre tipus de moment per la teva col·lecció, i mira, tot i el que podria semblar pel seu nom, els moments invisibles semblen estar prou bé, oi?

    ResponElimina
  3. Novves flors, també s'ha de comptar amb la sort que et porta la vida, i jo sóc afortunada, però col·lecciona r moment s ha estat una bona opció per gaudir-los millor.

    Xexu, són fantàstics, no cal dubtar-ne!

    ResponElimina
  4. De moments està ple la vida i d'inspiració aquest bloc :)

    ResponElimina
  5. Es que avui fa un dia molt especial pels moments màgics...la neta plora
    dolçament emprenyada, la filla la consola pausadament, donant a la vesprada un ambient dolç d'hivern mentre a fora cau una roïna. Es música celestial, és la son de la que ningú en fa cas.

    ResponElimina
  6. Moments per guardar, moments també per oblidar , mai per llencar.

    ResponElimina
  7. Colecció de moments ... és una gran colecció on mai no n'hi haurà cap de repetit, perquè cadascún és únic i personal, i perquè és una colecció que a més no té limit ... la fas realment a la teva mida ... a la mida de la teva vida ... !

    ResponElimina
  8. Cesc, tants moments que precisament són ells, els moments, els que triem, els que gusrdem, els que oblidem que ens van definint la vida.

    Carles, potser és la cançó d ela son, que fa cantar la petita... col·lecciona'l, Carles, és un moment íntim i important.

    Striper, mai per llençar, tens raó. Fins i tot els que oblidem poden ser recordats algun dia. Com un present que algú t'ofereix i que en desembolicar-lo apareix el record.

    ResponElimina
  9. Assumpta, ens hem creuat els comentaris, no és que t'hagi oblidat. Segurametn tens raó que mels vaig fent a la meva mida. Una abraçada.

    ResponElimina
  10. Els teus moments que estic descobrint m'agraden.

    Realment un moment invisible és d'incertesa i il·lusió a l'hora.

    Gràcies per oferir-me el teu fantasma. No sé si fer-lo servir...o esperar a la nit de Reis. Potser m'ha deixat pistes al seu blog i no ho he sapigut veure

    ResponElimina
  11. Crec que la meva col·lecció de moments és la que més m'agrada mirar i recordar de tant en tant! Com tu dius tan bé, tots tenen alguna cosa especial, fins i tot els menys buniks!

    ResponElimina
  12. Curiosament, la invisibilitat pot ser compatible amb alguna altra d'aquestes característiques, oi? Genial aquest post, encara que jo et desitjaria un percentage superior de moments feliços, invisibles o no... :-)

    ResponElimina
  13. Apa, quina preciositat, aprofites fins i tot el joc per treure poesia... ets única!
    Espero que el teu/teva amic/ga ho sàpiga valorar!

    ResponElimina
  14. Em pensava que havies descobert el teu amic invisible...
    Ja ha donat senyals de vida?
    aissss....Bon cap de setmana carmen1

    ResponElimina
  15. Si trobo una vacuna pels indesitjats ja ho comunicaré... Fins ara res de res.Anton.

    ResponElimina
  16. ara hi pensava... indirectament fins i tot a quatre bandes.

    Fins a les dotze.

    ResponElimina
  17. M'encanten els teus moments, Carme! També els invisibles!

    ResponElimina
  18. La qüestió és saber treure tot el suc dels moments, de tots els moments, i tenir el rebost ben ple.

    ResponElimina
  19. Ostres què maco!!! m'agrada com valores cada moment i de tots en saps treure alguna cosa positiva :-))

    ResponElimina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Podeu agafar imatges del meu blog, esmentant d'on les heu tret i mantenint el nom.

Protected by Copyscape Plagiarism Scanner

Quant fa que col·lecciono moments - des del 13 de maig 2007

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Regal de l'Anton.

Regal  de l'Anton.
Gràcies

Centenari Màrius Torres

Centenari Màrius Torres
30 d'agost 2010

Joc de El gabinet del Doctor Caligari