divendres, 29 de juny del 2012

El planeta de les tres estrelles - 3


- Però  si una  s'apaga,  en queden dues  més...
- És  cert,  però  farà  més  fred  que  abans  i  tot  l'equilibri  queda  trencat.  Només  que en falti  un.
- Però en queden dues  més.
- Tens  raó,  i si ens  posem  sota la seva  llum,  ens  escalfen.  Però  el trobaríem a faltar,  molt!
- Si només  en tens un ,  com  nosaltres, i s'apaga,  tot  s'acaba...  mort  i gelat.
- Vols  venir  al planeta  de  les tres  estrelles?  T'hi  esperem...
- Em costaria  acostumar-m'hi...
- Pots  tornar  si no t'agrada.
- Sembla que ha de  ser  bell.
- Ho és,  la  llum  d'una  intensitat  que no dóna  treva.  S'ha d'estar  preparat,  és cert.
- I  tu  no  voldries  venir  al  meu planeta  d'una  estrella simple?
- Les  trobaria  tant  a faltar!

***********************************************************************+

Un  més  (és  addictiu  aquest  joc  d'Antaviana,  eh?):   ADDICCIÓ


El  van convidar  a pensar de molt  petit  i ja no va  poder  parar  mai més.




28 comentaris:

  1. Ueeee, és aquest el nanorelat! Té un matís que li falta al meu, que s'enganxa de petit. I ja sé sap que els nens són esponges.

    Per cert, m'agrada molt la sèrie del planeta de les estrelles. Té una tendresa i sensibilitat que em recorda al petit príncep. Aquests diàlegs semblen senzills i amaguen profundes veritats.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí, és aquest... :) el nens ho aprenen tot :)

      Com ja he dit en algun altre comentari, confesso que no sé on vaig i segueixo l'impuls de continuar o no, depenent dels dies. Moltes gràcies, Sílvia!

      Elimina
  2. Estic convençuda que cada estrella aporta una mica de llum diferent. Va prenent forma de relat!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ja veurem quina forma... rits, que no sé on vull anar a parar... el deixo que s'escrigui sol. :)

      Elimina
  3. Un avantatge que deu tenir aquest planeta és que com que serà el dia llarg, no cal que foten canviant l'hora.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Un gran avantatge, Jp! A mi em molesten molt els canvis d'hora!

      Tenim les hores blaves, les hores grogues i les vermelles i entremig, les hores verdes, les ataronjades i les violetes... és preciós!

      Elimina
  4. Ens agrada anar sabent coses d'aquest planeta de les tres estrelles i veure com t'has enganxat al Joc de l'Antaviana, t'estàn sortint uns microcontes genials. :-))

    ResponElimina
  5. Tinc ganes de viatjar al planeta de les tres estrelles, on he de girar, per l'esquerra o per la dreta?

    ResponElimina
  6. Quin dibuix tan meravellós! I la nena asseguda se t'assembla, diria jo... :)

    ResponElimina
  7. Fer un volt pel planeta dels tres estels m'agradaria, amb molta protecció solar, però quedar-m'hi, no. Enyoraria el meu planeta d'un sol estel, amb la seva llum i els matissos que el fan únic.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Fas bé, Pilar, no he d'abandonar mai allò que ens fa sentir bé! Una abraçada, guapa!

      Elimina
  8. Que bonica aquesta col·lecció de contes, Carme! Seria feliç el meu fill d'Irlanda, en un planeta amb tres sols, ell que n'està fins als pebrots de tanta grisor i tanta pluja...
    Carme, aquest any no ens deurem trobar, al nostre petit paradís particular d'Andorra; avancem l'estada, del 6 al 13 d'agost. Però crec que formaràs part de cadascun dels paisatges de què gaudiré: aquell país és el teu país i et faràs present pertot arreu.
    Una forta abraçada!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies, Montse!

      Ja saps que les meves estades són molt curtes, sempre, molt més que les teves, però malgrat tot, en els dies coincidim de nou. Jo pujo el 10 i baixo el 12. :)
      L'excursió amb la colla de iaios l'11... :)

      Elimina
  9. Mira que donen de sí aquests solets...Sota el blau hi deu fer fresqueta,(hivern) sota el groc, ni fred ni calor (primavera i tardor) i sota el vermell, una bon calda(estiu)...Has vist? pots canviar d'estació, sempre que vulguis. Potser vindré a fer-te una visiteta...
    Petons de bona nit.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Donen de si, Roser, és cert, les estacions són ben diferents que les de la terra, queden totes molt més barrejades i se succeeixen inesperadament. Bona tarda de diumenge.

      Elimina
  10. Si que fan ganes d´anar-hi, en que sigui una estoneta.
    Jo també tinc la pell molt sensible al sol, per això, prenc banys de lluna...

    Molt maco el dibuixet i el microconte molt ben trobat!!

    Una aferradeta i molt bona nit!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jo també em passaré als banys de lluna... em sembla! :)

      Per una temporadeta està bé, però tot té un límit i un final...

      Elimina
  11. Quantes coses es poden treure d'aquests petits diàlegs, oi?

    Si, comença a ser addictiva la història del teu planeta. EN VOLEM SABER MES!!! Es tant amable la gent que hi viu!

    ResponElimina
  12. Estic segura, segura, seguríssima que al planeta de les tres estrelles jo no patiria tant!! Me n'hi vaig ara mateix!! :-))

    Ostres, quins finals més caldersians que fas, CARME!! :-))

    Al final has de fer un post i recollir-los tots junts!!

    ResponElimina
  13. Assumpta, que avui s'està bé, eh? Quina baixada de temperatures...

    Mira, saps què? tu no et moguis d'aquí mentre duri la bonança i no faci calor... si torna ja veurem! :)

    Gràcies per la idea... sí, els recolliré junts!

    ResponElimina
  14. He vingut a recuperar aquestes addiccions, aquesta llum que mai no s'apaga.

    ResponElimina
  15. Tots tenim por als canvis, cap dels dos protagonistes no veu clar adaptar-se als sols de l'altre i pensa que el seu sistema és millor. Però s'haurien de provar tots, no?

    ResponElimina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Podeu agafar imatges del meu blog, esmentant d'on les heu tret i mantenint el nom.

Protected by Copyscape Plagiarism Scanner

Quant fa que col·lecciono moments - des del 13 de maig 2007

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Regal de l'Anton.

Regal  de l'Anton.
Gràcies

Centenari Màrius Torres

Centenari Màrius Torres
30 d'agost 2010

Joc de El gabinet del Doctor Caligari