dissabte, 23 de juny del 2012

Poesia a la banyera




Es tracta d'escriure un poema sense cap altres requisits que fer-hi sortir la paraula “BANYERA” i posar-hi sentit de l’humor. El tema és lliure, l’extensió també i la rima també. M'hi tiro de cap! Au, a la banyera!

Cada dia  al dematí
faci  sol o calamarsa,
per  no haver  de patir
a punta  de dia  s'alça.

Vol arribar  a la feina
ben a temps de ser el primer
perquè  vol esmolar  l'eina
de  l'ofici  de ferrer.

Ni un dia  en tota la vida
aconsegueix  l'objectiu.
Ni amb rellotges  de gran mida
ni amb  el millor  temps  d'estiu.

I per molt  que ell expliqui
que es lleva  ben aviat.
Tothom li diu que és  un friki
i  que sempre  arriba  tard

Ningú  el creu, tothom fa  broma.
Tots  li diuen que els  llençols,
se li enganxen com de goma
i que ell dorm  a cor què  vols.

I ell  calla  i tot  s'ho empassa
i de tot els  diu que sí....
És tant  cap de carabassa
que  no és  vol avergonyir.


I és  que la  veritat  és dura!
Amb  l'aigua  freda  o calenta
i amb posat  de cacatua
s'adorm sempre  a la banyera.

40 comentaris:

  1. Hahaha! Que bo Carme! A veure si un dia s'ofegarà de quedar-se clapat allà!

    ResponElimina
  2. Molt bo, Carme! amb raó arriba tard....-))això que no s'ofegui...

    ResponElimina
  3. Jo també hi arribaria, s'està tan bé dins la banyera!!

    Ben fet, rebé ;)

    ResponElimina
    Respostes
    1. :) vigila sa lluna, que tu no tens pràctica com ell! gràcies!

      Elimina
  4. Això li passa per llevar-se tant d'hora.;-)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Quanta raó tens! Quan arriba l'hora de marxar ja torna a tenir son!

      Elimina
  5. A mesura que llegia, m'has fet recordar una antiga cançó del Pere Tàpias...Era tan bon home, era tan bon home, era tan bon home, però avui s'ha mort...^0^ A veure com me la trec ara del cap, que se m'hi ha enganxat!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hahahaha ara me l'has enganxat tu a mi!!! :-DD

      Elimina
    2. Ostres! doncs a mi no... és que ara no la recordo... però val més així! :D

      Elimina
  6. Molt bona! Se li quedarà la pell de tramús, que em deien a mi de xicotet...

    ResponElimina
  7. Hahahaha crec que és el primer poema a la meva vida que veig una rima amb la paraula "friki"!! :-DDD

    Molt bo, CARME!!! Molt divertit ;-)))

    Ostres, això d'adormir-se a la banyera sembla moooooolt relaxant... ara bé, que no s'ofegui, eh? com diu en XEXU... que llavors no arribaria tard a la feina, no... ehem... no arribaria (com la cançó que m'ha enganxat la PILAR) :-DD

    ResponElimina
    Respostes
    1. Em va semblar divertida la rima! :)

      Jo com que no em banyo mai no em puc adormir mai... però hi ha que s'adorm fins i tot dret.

      Elimina
  8. Ostres, molt bo Carme! I l'aparició de la paraula friki és boníssim! Crec que ets la primera persona que deu utilitzar aquesta paraula per rimar-la! hehehehe Vés per on que aquest home la banyera la fa pel matí i no per la nit. Oh! Jo no podria! Sóc de dutxa nocturna, em senta millor!

    Moltes gràcies per la teva aportació Carme!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jo sóc de dutxa matinera
      però no pas de banyera!!!

      :) Gràcies a tu per la proposta tant divertida, Jordi!

      Elimina
    2. Jo també, dutxa i pel matí!! :-)) "Despeja" bé per tot el dia!! ;-)

      Elimina
  9. segur que és amb aigua calenta que s'adorm....freda no ho crec.

    ResponElimina
    Respostes
    1. home, Joan, quan t'hi acostumes ja no està tan freda... :)

      Elimina
  10. Això si que ve de gust, deixar passar el temps ple de sabó dins de la banyera.

    ResponElimina
  11. És més que evident que necessita fer obres al bany i instal·lar-hi un plat de dutxa. :-DD
    Molt bo, Carme; m'has fet riure!! :-))

    ResponElimina
    Respostes
    1. Mc! :)

      La dutxa prou que la té
      i a la mateixa banyera,
      però, com que es lleva tant d'hora
      i per passar el temps d'espera...
      li agrada prendre un bon bany
      i li agafa la ronquera.

      Elimina
  12. Ja ho diuen que una estona dins de la banyera ... fa baixar la pressió.
    (Ull els hipotensos)

    Bona tarda-nit Carme :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bona revetlla, Pere!!!

      Potser li baixa tant que li agafa fluixera!

      Elimina
  13. Ooooh! Has descobert un dels secrets més ben guardats de la catosfera! El motiu dels constants retards del Banyera a la feina... s'adorm a la banyera!!! Compte, però, que això pot ser una mica perillós...

    Molt ben trobat, Carme! Genial!

    ResponElimina
  14. hehehe! Molt bona Carme! Mira que adormir-se a la banyera..... té delicte!!!
    Bona revetlla!!!!

    ResponElimina
  15. Molt original Carme, jo també sóc de dutxa, però noctur-na, que relaxa més...
    Bona revetlla amb coca, cava, petards i xerinola.

    ResponElimina
    Respostes
    1. :) cadascú a la seva manera... :) Bona setmana M Roser!

      Elimina
    2. :) cadascú a la seva manera... :) Bona setmana M Roser!

      Elimina
  16. Amb aigua freda no ho sé, però amb aigua tebiona un es relaxa tant que es pot quedar clapat!
    Quin perill!
    Bona revetlla!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ell domina molt! l'entrenament de cada dia... no s'ofega mai!

      Elimina
  17. Pobre, quin cas,llevar-se tant d'hora i fer tard... aquest li passa com a mi, sempre arribo tant just,tant just, que algun dia arribaré a misses dites, però no serà per la banyera eh? que soc de dutxa també. Però no ser que em passa, tot m'entraté.... :)
    M'ha fet riure molt.
    Bona nit Carme i petonicos

    ResponElimina
    Respostes
    1. Això en sembla que passa a molts! Gràcies, Bona nit i un petonet!

      Elimina
  18. M'encanta, aquest pla quedarà arrugat! Bona setmana, Carme :=)

    ResponElimina
  19. Per a mi que aquesta banyera té sals d'essències orientals. :)

    ResponElimina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Podeu agafar imatges del meu blog, esmentant d'on les heu tret i mantenint el nom.

Protected by Copyscape Plagiarism Scanner

Quant fa que col·lecciono moments - des del 13 de maig 2007

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Regal de l'Anton.

Regal  de l'Anton.
Gràcies

Centenari Màrius Torres

Centenari Màrius Torres
30 d'agost 2010

Joc de El gabinet del Doctor Caligari