diumenge, 24 de juny del 2012

Font miraculosa

Dibuix al natural
(l'havia dibuixat amb  Paint,  fa temps,  ara he  repetit  amb  aquarel·la)


Beure de la font  de la tendresa
pel  broc  més gros.
Mentre ens regalimen les mirades
i esclaten les millors  flors.
La  claror  que  porta l'aire
m'envolta i m'il·lumina.
 Curació miraculosa  de la llum.
Plorar i  riure d'un sol traç,
les  mans  al doll,  amarades.
Esquitxem  l'amor  en  mirar.


 Els Paints a baix, d'una trobada virtual que vam fer... fa uns anyets, us en recordeu?




PD 1: En Celdoni Fonoll sempre m'envia coses boniques per mail i avui m'ha enviat això, una cançó  que parla  d'un petó. La comparteixo  amb vosaltres. És una cançó d'amor preciosa. Hi va bé en aquest post.

PD 2: Aquesta és una de les meves fonts preferides. Hi anem sovint i el primer miracle que m'agrada trobar-hi (no sempre és possible, però sí ho va ser aquest últim cop) és que el broc del mig, que està una mica més alt que els dels costats, i és més gros, ragi amb força. Em dóna molta alegria i molta energia veure'l. Altres miracles no els he notat, la veritat, perquè us hauria d'enganyar? Però aquest sol ja val la visita.

33 comentaris:

  1. Bonica font amb miracle fresquet!!!

    on és???

    ResponElimina
    Respostes
    1. És a Camprodon, Carme! quins miracles poden haver-hi millors que els que brollen fresquets? Petonassos, nina!

      Elimina
  2. Fa goig el doll, i l'aquarel·la (ja saps que jo sóc més fan de l'aquarel·la que del paint que, d'altra banda, també et surt bé, molt bé diria jo, però m'agrada més l'acabat difús i una mica translúcid de les aquarel·les).

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies, Noves Flors, no sé com m'ho faig, però us he de confessar que la foto de l'aquarel·la, sovint és més maca que l'aquarel·la. Però no ho faig expressament, no! :)

      Elimina
  3. si realment fa miracles.....val més que tots anem cap allà. De moment n'ha fet un....la teva aquarela

    ResponElimina
    Respostes
    1. Joan, et prometo que el millor miracle és la mateixa aigua que brolla i brolla, transparent i fresca... :)

      Elimina
  4. Això del broc del mig deu ser un bon senyal, ja ho veuràs.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies per la bona interpretació, un bon senyal... esperem que sí!

      Elimina
  5. Si hagués de triar, em quedaria amb les aquarel·les, de ben segur. A més, en la seva creació hi intervé l'aigua, i què millor per immortalitzar la font de Sant Patllari? El poema d'amor és també d'una lluminositat i d'un optimisme d'aquells que desfan els mals rotllos en un tres i no res.
    Una forta abraçada!

    ResponElimina
  6. Aquest cap de setmana eren les festes de Camprodon no? . M'agrada molt això del miracle, de fet d'on brolla aigua neta i clara és miraculós! feliç setmana!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí, aquest cap de setmana! És veritat. Encara que l'aquarel·la és del cap de setmana passat. No hi ha millor miracle que l'aigua que brolla generosa. Bona setmana, Marta!

      Elimina
  7. Jo he anat a Camprodon, i crec que no l'hevista. Es molt bonica en els teus paints i aquarel·les

    ResponElimina
    Respostes
    1. S'hi ha d'anar, Khalina! és una passejadeta de no res, però s'hi ha d'anar. Gràcies!

      Elimina
  8. Aquesta font miraculosa deu curar totes les malures dels sentiments, de l'amor, de la tendresa...
    amb esquitxades de flors i llums. Aquests dies també ens trauria la set, ja que deu ser ben fresqueta.
    Preciós, tan el poema com l'aquarel·la!
    Petonets.

    ResponElimina
  9. Hi ha un gatet amagat o sóc jo que vaig veient puckies per tot arreu? ;)

    un bon racó per perdre-s'hi una estona i deixar-se anar!

    ResponElimina
  10. Ostres, sí que me'n recordo d'aquesta font... però fa "anyets" que vàrem fer aquell berenar virtual? Tinc una memòria "temporal" horrible... hagués dit que feia mig any :-))

    Què preciosa t'ha quedat l'aquarel·la... i els paints també van ser maquíssims!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bé potser anyets no és la millor manera de dir-ho... el plural no és ben adequat del tot si filem molt prim i el singular com si fes un any tampoc...
      Era exactament al setembre del 2010. Ho acabo de buscar. :)

      Gràcies, guapa!

      Elimina
    2. Una font ben generosa amb els tres brocs - encara que no tots ragin - i aquesta boscúria que l'envolta. No sabia que existia un sant amb aquest nom i ara resulta que és el patró de Camprodon. El que s'aprèn!
      Les aquarel·les que fas m'agraden MOLT, artista!

      Elimina
    3. Doncs sí, precisament és el patró de Camprodon! :) Moltes gràcies, guapa! Bona nit!

      Elimina
  11. Recordo que hi vam anar quan la canalla eren petits. I en Sergi va quedar ben moll, fresc com l'aigua i xop com un ànec. :)

    Jo no sabria quin triar, el paint: quina feinada!, però l'aquarel·la es tant refrescant i a la fresca si està tant bé.... no sé, no sé ...

    Petonicos Carme i el poema tant dolç...

    ResponElimina
    Respostes
    1. Espero que fes prou calor per a la remullada del Sergi! :)

      Gràcies, Montse! petons de bona nit!

      Elimina
  12. M´ha portat bon records aquesta font, molt bons!

    Bona nit, nina, bessets!!

    ResponElimina
  13. A veure si aquest estiu m'hi acosto...
    Em faràs de guia?
    Un petó de bon dia, Carme!
    Què bonica l'aquarel·la i què bonic el poema d'en Fonoll! Bon tàndem!

    ResponElimina
  14. Crerc que sí és miracilosa. Hi vas fer una trobada, l'has recordat i l'has pintat, tot fent-la servir com a decorat d'una preciosa cançó.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Oi que sí que és maca la cançó? :) Crec que ningú l'ha escoltada!

      Elimina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Podeu agafar imatges del meu blog, esmentant d'on les heu tret i mantenint el nom.

Protected by Copyscape Plagiarism Scanner

Quant fa que col·lecciono moments - des del 13 de maig 2007

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Regal de l'Anton.

Regal  de l'Anton.
Gràcies

Centenari Màrius Torres

Centenari Màrius Torres
30 d'agost 2010

Joc de El gabinet del Doctor Caligari