dissabte, 9 de juny del 2012

Un ram de regal



D'una foto-ram-regal de la Joana


Els  regals  sempre  fan molta  il·lusió.  A  vegades  més   encara,  quan  ja  arriben inesperadament  una mica  més  tard.  Els  regals  del meu post  de  blogversari,  els vaig  anar  penjant  al post. 

Aquest... va  arribar  uns  dies més  tard,  ja  no el  volia  deixar  tant  enrere.  Vaig  pensar  que  el dibuixaria.  Finalment  ho he fet.  Per  això  el porto  aquí.  Un ram de flors  que  no  morirà  mai.  Un ram de colors  inesperats  i subtils.  Un ram de sentiments que  acaricien l'ànima.  Gràcies,  Joana.

21 comentaris:

  1. Ben bé que mai és tard i els regals no tenen data de caducitat! :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ni els dibuixos tampoc... que la que he trigat un munt de dies en dibuixar-lo he estat jo... :)

      Elimina
  2. Sabia que el dibuixaries! Ets una crak Carme!
    Felicitats per pintar-lo tan bonic :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies... no em vaig atrevir amb les aquarel·les i em vaig refugiar en la ingenuïtat del Paint! Gràcies, Joana. Una abraçada ben forta.

      Elimina
  3. flors regalades tenen un valor afegit.....difícil d'avaluar sempre. Però la resposta ha estat bona, un dibuix.

    ResponElimina
  4. Un ramell ben bonic, i el dibuix també, alegres coloraines. Demà passaré a mirar el vídeo del post anterior, que ara ja és massa tard.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies, Noves Flors. Mira-te'l si pots. T'agradarà segur, segur! :)

      Elimina
  5. Aquestes flors espaguetti són com botons de colors, me'n faria una camisa per anar-me'n de revetlla la nit mes llarga de l'any.
    Flors precioses ... semblen artificials, la màgia d'aquest dibuix fa que semblin naturals.

    Bona nit Carme:)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Són artificialment naturals... o potser naturalment artificials... de fusta...

      Bona nit i bona setmana, Pere!

      Elimina
  6. Oh, quines flors tan originals! Quins colors!... Són naturals? Formen un ram preciós!!... Bé, DOS RAMS ;-))

    ResponElimina
    Respostes
    1. Naturals? Jo crec que no! O sí... com li deia al Pere!

      Elimina
  7. Digué un ram a l´altre "tu has vingut a casa i, ara, jo vaig a la teva".
    Molt macos els dos!!

    Bona nit, nina :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Rams còmplices... que es visiten. :) Bonja nit, guapa!

      Elimina
  8. I tant que no morirà mai, especialment si mantenim viva la flama que l'ha fet realitat! Preciosos els dos rams!

    ResponElimina
  9. Sí que és un ram preciós, i del tot original. Com s'ho curra la Joana!

    ResponElimina
  10. Aquestes flors seques són molt boniques i tenen l'avantatge que no els has de canviar l'aigua...
    I amb les que has dibuixat tu, fan un contrast molt rscaient!
    Bon diumenge Carme.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ui, perdona, volia dir escaient...

      Elimina
    2. No, no cal canviar l'aigua, sempre les puc trobar aquí, a cada moment que vulgui, els dos rams.

      Elimina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Podeu agafar imatges del meu blog, esmentant d'on les heu tret i mantenint el nom.

Protected by Copyscape Plagiarism Scanner

Quant fa que col·lecciono moments - des del 13 de maig 2007

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Regal de l'Anton.

Regal  de l'Anton.
Gràcies

Centenari Màrius Torres

Centenari Màrius Torres
30 d'agost 2010

Joc de El gabinet del Doctor Caligari