divendres, 28 de març del 2014

Primavera- Un joc d' Antaviana

Tast creatiu : primavera a  ANTAVIANA


Tenia unes  quantes  primaveres  guardades  al seu ordinador, primaveres  de totes   menes. Primaveres pintades,  primaveres  explicades,  primaveres  recordades,  primaveres  imaginades. Sobretot primaveres  plenes  d'aquells arbres florits  blancs  o roses,  o grocs  o vermells.  Aquells arbres que l'enamoraven. 

Li faltava  aquesta l'última que acabava d'arribar...  sí,  aquesta  que ja feia uns dies que ja era aquí. Encara no l'havia poguda col·leccionar.  Deien que duraria  tres  mesos,  a veure  si en algun moment, trobava  temps per entrar-hi,  per pescar-la, per agafar-la amb les dues mans i capbussar-s'hi. De moment no sabia pas veure la manera  de fer-ho.

23 comentaris:

  1. Per a mi comença una primavera trista. En tens alguna de pintada o fotografiada?

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs em sap greu, Josep, de veritat.

      No sé massa si en tinc cap de primavera... Pintada o fotografiada... Però som en un bon moment per intentar-ho...

      T'envio una abraçada consoladora, si et serveix una micona.?

      Elimina
  2. Malament anirem si d'aquí al juny no troba un moment per caçar aquesta primavera. Quan menys s'ho esperi, ja la tindrà al sac.

    ResponElimina
  3. Vols dir que en tres mesets no trobarà un moment per agafar-la desprevinguda?? ;) I si no sempre podrar estirar els records de les primaveres passades... (ara m'ha quedat una mica Mr Scrooge)

    El dibuix és molt bonic (ja ho vaig dir a casa sa lluna)

    Bon dia de divendres Carme!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bona tarda, lluna... segurament que sí, que en tres mesos trobarà un moment... :D Petonassos.

      Elimina
  4. Col·leccionista de primaveres!!! Quina col·lecció més original.
    Quan en vagi mancat te'n canvio una de ben florida per un grapat de cromos florits.
    tengui, tengui, tengui.... Falta!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Xavier, els intercanvis sempre m'han semblat prou interessants... si els cromos són florits i bonics, em serviran de model per pintar... :)

      Elimina
  5. i si et dic que a mi m'agrada més la tardo que la primavera?
    Tot i així, gaudeixo del que aquesta estació ens regala. Esperem poder capbussar-nos en ella el més aviat possible.

    ResponElimina
    Respostes
    1. És que la tardor també és molt bonica, molt!!! Hem de gaudir de totes les estacions, cadascuna a la seva manera...

      Elimina
  6. "Primavera princeseta fugissera
    qu'a ciutat ben just si't dixes clavar un mos
    primavera porta'ns l'amor que'ns espera
    qu'esta vida sense un cor és més dura qu'un os"

    És una cançó de "L'etern retorn", que em va descobrir un amic i que m'agrada molt. Aviam si li podem clavar un mos a la primaver abans no ens fugi de les mans.

    Una abraçada, col·leccionista de moments màgics!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Provem-ho Sílvia, a veure si es deixa mossegar... :) que no s'escapi... que ens porti l'amor que ens espera...

      Elimina
  7. No cal que s'amoïni. Com totes les altres aquesta també caurà al sac, n'estic més que convençut... en sap massa de col·leccionar primaveres per deixar que se li escapi. Només cal tenir paciència :-)

    ResponElimina
  8. En guardava tantes de primaveres com anys tenia. I ja en tenia uns quants d'anys. I potser per això, amb tants anys i tantes primaveres, esperava que aquesta i les properes fossin diferents. Potser, capbussant-s'hi aconseguiria per fi no només veure-la florir sinó sentir-la florir a dins seu. Ha de ser bonic notar-la florir a dins -es deia a ella mateixa aquell final de març.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ha de ser bonic, sí, s'anava repetint... capbussar-s'hi, capbussar-se en els arbres florits, capbussar-se en els rierols que creixen del desgel, capbussar-se en les primeres fruites, capbussar-se en els colors del cel... per on començaria?

      Elimina
  9. Jo abans odiava la primavera, ara l'espero tot l'any. I em sobta especialment al principi.
    Molt original la teva versió, Carme!

    ResponElimina
    Respostes
    1. El que em sembla original és odiar la primavera... he, he, he... m'alegro que hagis canviat d'opinió. Gràcies, Helena!

      Elimina
  10. Ja la col·leccionaràs, sens dubte ;)

    ResponElimina
  11. Tots col·leccionem primaveres, jo ja en tinc un munt, però no al ordinador,al cor, alpensament. La primavera és per viure-la intensament. Com l'estiu, i la tardor i l'hivern....

    ResponElimina
  12. Ja saps que els col·leccionistes són molt persistents i no paren fins trobar la peça que els falta...Segur que aquesta també acabarà enganxada al seu àlbum del temps, però potser haurà d'esperar que estigui més aposentada, ja que només acaba de treure el nas...
    Petonets primaverals.

    ResponElimina
  13. Per donar-li una mossegada s'ha de deixar veure, encara sembla una mica tímida, però estic segura que aviat ens deixarà capbussar-nos-hi.
    Estaré atenta perquè no s'escapi!!

    Aferradetes, amb neu encara ... :)

    ResponElimina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Podeu agafar imatges del meu blog, esmentant d'on les heu tret i mantenint el nom.

Protected by Copyscape Plagiarism Scanner

Quant fa que col·lecciono moments - des del 13 de maig 2007

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Regal de l'Anton.

Regal  de l'Anton.
Gràcies

Centenari Màrius Torres

Centenari Màrius Torres
30 d'agost 2010

Joc de El gabinet del Doctor Caligari