dimecres, 5 de març del 2014

Presentació de l llibre: En la pols de l'aire de Jordi Dorca





Sovint ho penso.

L’amor és com aquesta cançó

que ara escoltes.

És com tu i és com jo.

El veus passar,

saps que és aquí,

llunyà i dolorós alhora,

i no el pots haver,

però és dolcíssim

en la pols de l’aire. 

Jordi DORCA




La pols de l'aire s'eleva, 

però prové de les nostres passes, 


del nostre passat ple de teranyines.


L'amor no el pots haver en el poema, 


però tampoc fora d'ell. 


Només és present per uns instants


quan la moneda cau de gairell.  


Helena BONALS



Sovint ho sento.

L'amor, endins,


el respirem sempre, en la pols  de l'aire.



Esmicolat  en mil bocins,


proper  i llunyà  alhora,


dolorós i dolcíssim, tot  en u.


El respirem sempre, en la pols de l'aire.



Cau la moneda i giravolta rabent.


La impulso,  (com qui fa estrafolla)


només perquè l'amor perduri.


Carme ROSANAS


Disseny d'Helena Bonals.


Jo hi aniré,  ens hi trobem?

43 comentaris:

  1. Quin trio!!
    Em sap greu tenir-vos tan lluny. Ho vaig veure a ca'n Jordi i li vaig desitjar una feliç presentació. Ja m'explicareu com ha anat, si?

    Maquíssim el teu dibuix!!
    Aferradetes, nina :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ho explicarem... Segur que sí!

      Moltes gràcies, nina! :)

      Elimina
  2. què bonic tot plegat, Carme. Quin goig de poder conèixer persones sensibles i creatives com vosaltres !

    abraçades ;-)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Et dic el mateix a tu, Joan! Moltes gràcies i una abraçada!!!

      Elimina
  3. doncs no dic que no! ho intentaré, encara que tinc una tarda complicada, l'endemà anem a Sant Medir i em toca fer faves!

    ResponElimina
    Respostes
    1. A veure si ho aconsegueixes, doncs!! Ja m'agradaria veure't!!

      Elimina
  4. La poesia treu la pols de les paraules.
    Divendres 7 de març a les 19:00
    a la Tecla Sala (redoble de tamborrrrrrrrrrrs)
    Poesia en majúscules!
    Fita
    Ens veiem a l'Hospitalet

    ResponElimina
    Respostes
    1. Que bé, Xavier! Ens veurem les cares, doncs!!

      Poesia en majúscules, en Jordi un gran poeta!!

      Ens veiem a l'Hospitalet!

      Elimina
  5. Jo faré el possible...
    M'agrada molt aquest dibuix, la pols de l'aire, s'ha fet cançó!
    Petonets.

    ResponElimina
    Respostes
    1. A veure si hi ha sort, M Roser i ens podem trobar a l'Hospitalet!!!

      Elimina
  6. Preciosos el dibuix i els tres poemes. Llàstima però no podré assistir-hi. Us desitjo una bona vetllada.

    ResponElimina
  7. Ja m'agradaria, però tenim una Dia de la Dona a la mateixa hora.
    El dibuix t'ha quedat preciós, Carme.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Llàstima de coincidències... estàs massa ocupada, Glòria, Ai! noieta, que no pareu... ;)

      Gràcies, preciosa!!!

      Elimina
  8. Ho has vestit molt bonic, enhorabona, que vagi bé.

    ResponElimina
  9. Felicitats.
    Impressionant la capacitat creativa de tots tres. M'encantaria venir, però treballo de tardes. Potser a la propera presentació. Jo també estaré pendent de la vostra crònica als blogs.

    ResponElimina
    Respostes
    1. A veure si trobem una altra ocasió, Mònica!!! Un abraçada.

      Elimina
  10. Ja ens ho explicareu! que vagi molt bé

    ResponElimina
  11. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Em sap greu, eh? no sé pas com fer-ho per evitar-ho...

      Elimina
  12. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  13. Estic escrivint aquest comentari en un Word... No vull que em passi més... He vist aquesta il•lustració i m’ha enamorat i, mig emocionada –perquè jo sóc així, les coses que m’agraden m’emocionen- mirava d’explicar com m’agradava...
    I t’estava dient que amb dibuixos així faries un Journal Art de categoria... un quadern en el qual la paraula “Art” tindria tot el sentit... i, de cop, tot el que havia escrit ha desaparegut. El blog s’ha “actualitzat” i el meu comentari ja no hi era... i m’he posat trista. Ningú més diu res... Només m’ho fa a mi?

    ResponElimina
    Respostes
    1. A mi si que m'ha passat esporàdicament i en algun lloc que ara no recordo... que et passi sempre aquí em fa molta ràbia... coi de Blogger!

      Ho hauré de provar... això del Journal Art!!! quan plegui del blog... tot a la vegada no pot ser... :)

      Elimina
    2. No pleguis dels blogs, CARME!! :-) Pots fer el Journal amb calma hehehe

      Perdona pels dos comentaris esborrats... és que m’ha agafat un atac d’impotència... però ja està ;-))

      Elimina
    3. Els comentaris esborrats els he rebut per mail, per això els he pogut contestar... ;)

      De moment vull complir els 7 anys de blog, ara pel maig... o sigui que no penso pas plegar immediatament... però per primera vegada hi he rumiat algun cop, no ho havia pensat mai abans... i això alguna cosa vol dir.

      Elimina
  14. Jo hi penso de forma cíclica, però no em faig mai cas ;-))

    ResponElimina
    Respostes
    1. És una bona idea... jo tampoc m'he fet gaire cas, però només és el primer cop que ho penso. :)

      Elimina
  15. Oh! GRÀCIES! Impressionant.
    Vaig de bòlit, perdona, Carme.
    Fins demà.

    ResponElimina
    Respostes
    1. No pateixis, Jordi, no passa res...

      El que em preocupa és que em diguis fins demà... ;) Fins després!!! :)

      Elimina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Podeu agafar imatges del meu blog, esmentant d'on les heu tret i mantenint el nom.

Protected by Copyscape Plagiarism Scanner

Quant fa que col·lecciono moments - des del 13 de maig 2007

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Regal de l'Anton.

Regal  de l'Anton.
Gràcies

Centenari Màrius Torres

Centenari Màrius Torres
30 d'agost 2010

Joc de El gabinet del Doctor Caligari